Menu Close

Ramalan Loteri dengan Impian

Tidak lama selepas kemenangan besar pertama saya, saya mempunyai impian. Saya berdiri di barisan kedai runcit kegemaran saya di New Port Richey, FL, ketika lima nombor muncul untuk Fantasy Five. Mesin Lotto di kedai itu sebenarnya “membataskan mereka” dan suara mekanik membacakan nombor semasa saya berada di dalam kedai (dalam mimpi saya). Saya bangun dengan permulaan, dan bergegas mencari pen dan sesuatu untuk ditulis untuk mendapatkan nombor sebelum mereka hilang dari ingatan. Saya masuk dan membeli tiket undian 30 dengan nombor-nombor ini, dan beberapa hari kemudian, empat dari lima nombor itu masuk, dan satu nombor dari nombor yang lain! Sekiranya saya memilih 19 dan bukannya 18, saya akan memenangi $ 30,000 lagi !! Walaupun begitu, saya tidak tamak- saya bersyukur dengan wang tambahan, dan menggunakan sebahagian besarnya untuk membeli barang runcit untuk rakan yang mengalami kesukaran membayar bil dan menyimpan makanan di rumah.

Dalam bukunya 10,000 Dreams Interpreted, Gustavus Miller memetik sejarah panjang menggunakan mimpi dan tafsirannya sebagai alat ramalan. Dia mengutip Alkitab Kristen: “Dalam mimpi, dalam penglihatan malam, ketika tidur nyenyak menimpa manusia, tidur di atas tempat tidur; ramalan 4d kemudian dia membuka telinga manusia dan menutup perintah mereka agar dia dapat menarik manusia dari tujuannya , dan menyembunyikan kebanggaan dari manusia. ” – Pekerjaan xxxiii., 15.

Miller menulis dalam pendahuluannya: “Alkitab, serta buku-buku agung sejarah dan wahyu lain, menunjukkan jejak kepercayaan umum dan besar dalam mimpi. Plato, Goethe, Shakespeare dan Napoleon ditugaskan untuk mimpi tertentu nilai kenabian. Joseph melihat sebelas bintang Zodiak tunduk pada dirinya sendiri, bintang kedua belas. Kelaparan Mesir diturunkan oleh penglihatan binatang gemuk dan kurus. Orang tua Kristian diberi amaran tentang perintah Herod yang kejam, dan melarikan diri bersama Anak Ilahi ke Mesir.
Isteri Pilatus, melalui pengaruh mimpi, menasihati suaminya agar tidak ada hubungannya dengan keyakinan Kristus. Para nabi dan mereka yang telah berdiri di dekat sumber air pengetahuan universal menggunakan mimpi dengan frekuensi lebih banyak daripada cara penyembahan yang lain. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *